Roligt!

Ja ååh, vad roligt jag har! Mina kompisar verkar typ ha gått och dött, vet inte riktigt vad som har hänt med dom.
Vart har ni tagit vägen?


Red ju iaf som sagt ut idag. Innan dess var jag och Amanda nere på Solbacken och kollade E när hon red lektion sen träffade vi på en som stått uppe hos oss innan V, som ska flytta igen imon. Hon ville iaf hänga med på en liten uteritt så efter att hon visade oss runt lite i stallet så skyndade jag och Amanda oss tillbaka till vårat stall för att göra iordning hästarna. Och i vårt stall stod den lilla skiten nu. M hade vart och hämtat sitt lilla hingst för. Han är verkligen super gullig. Måste säga att jag är lite avundsjuk men är nog inte själv redo att köpa en sådan liten. Sen kom iaf V och vi gav oss iväg, Knighten som även idag fick ligga sist som den ofarliga ponnyn han är uppförde sig helt ok. Jag älskar min lilla ponny som fan!

Tillbaka i stallet beundrade vi fölisen lite mer sen fixade vi vad vi hade kvar att göra bla hämta hö. Jag blev lite sur på Amanda för att hon bara lämnar mig och aldrig vill träffa mig utanför stallet och har börjat inse att vi typ inte kommer träffas något alls när hon flyttat. Så blev det iaf med 2 av de närmaste vänner som flyttat, träffade dom väldigt mycket i stallet sen flyttade dom och vi hörs väl av och jag skulle gärna träffa dom men det blir aldrig av. Sjukt tråkigt för jag har haft så roligt med Amanda och planerar fortfarande in vad vi ska göra i sommar tills jag kommer på mig själv. Just det i sommar kommer jag vara ensam. Jag kan verkligen inte fatta det. Då är det bara jag och Knighten igen. 

Aja, tillbaka till stallet.. Jag började gnälla på Amanda och överdriver sjukt mycket. Till slut säger jag att då kanske jag ska gå och hämta hö själv då säger Amanda nåt i stil med Men gör det då. Jag rusar ut från dörren och går mot staketet när jag vänder mig om och precis ska gå mellan trådarna ser jag att där kommer Amanda springades efter mig. Ni vet ju vilken panik man får då, så jag börjar rusa iväg (höpåsarna saktar faktiskt ner en!) efter några meter vänder jag mig om och ser Amanda ligga på marken. Jag knäcker mig total och saktar ner sen springer hon surt förbi mig. Tihi! Nu tycker jag dock lite synd om henne när hon sitter hemma med ett uppskrapat knä. Men inte så synd om henne..Nej nu tror jag nog att jag ska sätta miig i sängen och snyfta lite.

Kommentarer
Postat av: manda

VI MÅSTE HÅLLA KONTAKTEN!!! :)



Mitt knä var inte så farligt efter jag hade badat! ;)

2009-03-01 @ 11:39:19
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: tack :D

2009-03-01 @ 12:48:59
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0