Sjuk

Nu har jag gått och blivit sjuk, fy fan. Det suger som in i *******. Så nu ligger jag och kollar OTH i mamma och pappas säng, den härligaste sängen i huset typ. Det är ju lite orättvist liksom varför har inte jag det. Har precis ringt min ridlärare och av bokat ridlektionen i morgon. Det var ju lite tråkigt och nu håller jag på att svettas ihjäl här! Usch, men nu ska jag bara ta och slappa, försöka tänka på annat än att jag mår dåligt för då blir det ju alltid värre. Sen måste jag bara be om ursäkt till alla mina nära och kära för att jag varit så otroligt gnällig och sur denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

usch fy för att ha blivit sjuk :( krya på dig! <3 bli frisk!! :(

2009-02-01 @ 19:24:24
Postat av: Cazzis

Krya på dig gumselumsan! :/

2009-02-02 @ 22:15:02
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0