Tomt

Nu hade jag tänkt vara duktig och skriva om vad jag har gjort idag och lägga in nån bild och så men jag pallar verkligen inte, är trött och har läxa. Var tvungen att gå upp väldigt tidigt idag! Sen hittar jag inte sladden till kameran så no pic here inte..

Blev lite nere idag för jag fick veta att min sadel inte kommer fören i mitten av mars (kan man ju fan alltid hoppas på) och jag hade ju börjat ta tag i ridandet nu, typ bara för att vi skulle kunna köra igång som fan när sadeln kommer men nu är det ju fitt cp långt dit och jag bara pallar inte! Skulle igentligen fått sadeln i mitten av januari. Är så jävla förbannad och ledsen!

God natt blir det väl inte så.. Dålig Natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

igentligen! ;) hehe du måste verkligen vara trött du collan ;D haah <3

2009-02-12 @ 23:34:57
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Vafan! i mars?! Vilka korvar :/

2009-02-13 @ 10:53:20
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0