Blååå

Nu har jag ätit super go kvällsmat och snart ska jag hoppa in i duschen. Va i stallet med Amanda innan och fan ta dig säger jag bara! Haha, jag fick inget gjort, det är ju så mycket roligare att bara gå runt och babbla. Busade med lillkillen i ridhuset, haha han blev till och med trött eller det brukar jan bli. Kul hade vi! Sen gick vi tillbaka till stallet och jag friserade min ponny lite, hm nu ser han verkligen förjävlig ut! stackarn! Till råga på allt gjorte jag en fläta i pannlugen på honom..  med en blå rosett!! Haha, jag tycker synd om honom, jo han har en i svansen och men måste göra om den flätan, det blev lite stressigt på slutet.
 
Börjar kl 10 imorgon så det är ju bra men något som inte är lika bra är att vi har matte! Jag är verkligen orolig, det har ju gått ganska bra för mig i matten men detta tycker jag är riktigt svårt! Sen stannar jag nog kvar och fixar inför Etiken på onsdag. Jippie?
 Men nu ska jag nog hoppa in i duschen ja.


Denna har verkligen räddat mina läppar, dock blir läpparna vita
 och det ser ut som att man har hakat på fjortis trenden. Haha!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ;) men collan då! the fjortis trend passar dig utmärkt ;) heh <3

2009-02-09 @ 21:28:48
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: moahaha, då missade du ngt ;) fläcken försvinner imon :D

2009-02-09 @ 23:29:07
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0