TM dansk

Nu sitter jag och kollar på Top Model igen, haha. Fast nu är det säsong 10 med dansk text så lyssnar mest, annars blir jag bara förvirrad. Innan jag satte mig här var jag en snabbis i skolan och profil informationen gjorde mig mycket förvirrad. Innan var jag ganska säker på hur jag skulle välja men nu spelar det nog ingen roll eftersom att vi kommer läsa profilerna efter vad majoriteten väljer och jag tror det blir först massage och sedan hudvård/manikyr&pedikyr så vad jag väljer i andra och tredje hand har nog inte så stor betydelse. Aja, jag gick iaf hem sen för jag vart väldigt snurrig och mitt huvud gjorde oont! Men nu ska jag rikta min uppmärksamhet mot tv:n!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TM nörd!:D

hehehe<3

jag sparar naglar, du får gärna göra manikyr på mig :) heeh <3

2009-02-04 @ 22:20:09
Postat av: Anonym

CAJSA!:D

2009-02-04 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0