Bättre sent än aldrig?

Igår blev det inget bloggade. Hann inte med faktiskt, belive it or not! I fredes träffade jag Amanda, Cassa och Cajsa, wihoo! Vi hyrde film, dumpad och satt och snackade massa skit. Typ som vanligt med andra ord då! Igår var jag i stallet ganska tidigt och tömkörde lillkillen som var väldigt på tårna ute, i ridhuset blev han plötsligt jätte seg men hade låg och avslappnad form även i galoppen som gjorde att den såg rund och mysig ut. Inte så stötig och flaxig som annars, haha!

Där gjorde Amanda mig sällskap och jag lyckades till och med dra med henne till Grimshult, haha och träffa släkten och sååå kul vi hade!! Jag är helt otroligt tacksam att denna söta ängeln följde med mig! Hahahaha!! Ja lite svårt att fatta vad som är så kul när man inte var med men det tänker jag tyvärr inte skriva här!

Sen åkte vi hem och jag gjorde ett försök att kolla film men det orkade jag inte, det var för tråkigt! Upp tidigt idag och ta ut hästarna fort hem igen gjorde lite läxa sen hade jag tänkt att sova men då kmr mamma och knackar på dörren för att dra med mig på fotboll. suck! Jag tror mest det var för att hon inte hittade, haha! Så idag har jag kollat båda brorsorna spela fotboll. Kanske inte det roligaste alls spc när ingen lyssna på mig, fy vad sur jag blev! Kul också att man blir så otroligt uppskattad.. Never again?

 Nu borde jag göra läxa men blääää! Har prov imon i kalkyl och på onsdag i etik & livsfrågor. Snart ska jag nog ut till stallet och träffa Amanda och babbla massa skit sen ska nog Ida rida min ponnyskit som har gått som en åsna för mig den senaste tiden + att jag har otroligt ont i mitt lillfinger och oj vad svårt det är att inte slå i det när man håller på med hästar! well, well.


(Killarna hos mormor och morfar i sommras)




Do you wanna run away together?
I would say it was your best line ever

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha, att prta skit är ju bara så fantastisk kul!:D hehe <33 åh, david hette han va?;) hehe <3 lite kära blev ni allt va ?;) bläää på läxor och krya på lillfingret!<3 :) ses snart igen! ;)

2009-01-18 @ 17:59:20
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: amanda

åh du är underbar, får väl börja läsa din blogg lite mer nu :)

2009-01-24 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0