Long Way To Happy

Det blev ett bad innan idag, var så himla sugen på att bada igår men då fick jag inte. Sen började jag lite smått med historian, ska göra ett arbete om vad som hände när Estonia färjan sjönk. Efter det åkte jag och mamma till Hästshoppen, där köpte vi ett nytt vintertäcke, hästgodis också kollade vi på jackor och vita ridbrallor. Ååh, vad jag vill ha min sadel nu! Har precis tänt ett värmeljus med "blueberry scone" wax. Så nu luktar mitt rum super mysigt!

Nej nu ska jag kolla film med min brorsa, om vi kan komma överens om vad vi ska se.. Jag vill se "mamma mia" men det vill inte brorsan.

Getting ready

Vintertäcket :)

ett annat täcke, regn täcke som jag fick i julklapp. lite långt men det blir nog super! 25 kr!!



I had that dream again
Where I was lost for good in outer space

Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Åååh luktar det nice! :) <3 hihih, jag kanske också borde tända ngt, har jordgubb!:D heh, mamma mia låter bra.. men tvinga inte broshan att se den du vet, för unga barn som kollar på kärleksfilmer får fel uppfattning (som oss) hehe puss!!<3

2009-01-26 @ 21:44:14
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0