chokladen

Sitter och äter glass nu vilket jag verkligen inte borde göra! Bohemian Raspberry, tycker dock inte att den var särskilt god gav nästan upp hoppet men nu hittade jag en lite choklad bit. Jippei! Total älskar "Half Baked"! Idag vart det upp tidigt och åka ut till stallet, hade morgonen. Tämkörde även lillkillen i paddocken(stavning?) gick galant, vilade verkligen på steget och fick till lite flygtrav! Vilket jag aldrig sett honom göra innan. Idag har jag egentligen massa tråkiga grejer att göra men usch vad jag inte orkar det! Haha, nu sitter jag och gräver ut den lilla choklad biten! Hade bl.a. bestämt att jag skulle ut och jogga idag men jag tvivlar starkt på att jag kommer få tummarna ur.. Sen ska jag kanske träffa Cajsa, får se hur det blir med det. www.cajsakajsa.blogg.se Nej nu ska jag äta chokladen!!



(Stolt! :) matte dessutom! )


We belong together
Like the open seas and shores

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ååååh vad gott med Ben&Jerry! Hihi, MVG! fyfasen vad duktig du är! Jaaa, jag var helt inställd på att jag skulle jogga igår efter att haft kollat mig i spegeln :P hehe, vi får jogga tsm! <3

2009-01-24 @ 17:23:40
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0