Bara jag som vill bort?

Hihi, idag har jag suttit och lekt i picasa 3. Ja resultatet ser ni ju, bilden är från Spanien 08.
Vad tänkte ni när ni gick upp imorse och det faktiskt snöade!?
Jag blev nästan arg, det som vart så fint väder de senaste dagarna. Kanske inte hela dagen men solljuset har hittat fram. Som tur var så gjorde det senare på dagen och den lilla snön/frosten som kommit försvann. Tur för den säger jag bara! ;)

Och nu fick jag iaf den känslan - ååh, vad jag vill utomlands!
Saknar verkligen Spanien. Det är så kul för 08 var andra gången jag var där så man kan verkligen se allt i huvudet, backarna överallt, utsikten mot havet och resturangen med andalusier hästarna, den lilla affären precis utanför hotell området. Och jag kommer verkligen ihåg ett gigantiskt varuhus! Ett sådant borde vi ha här i halmstad.
På nedervångingen fanns det lite sport affärer, 1 affär typ som maxi med allt, små kontor där man kan köpa fastigheter och sådan, assecoar affärer, buttrix liklande affär + lite mer som jag inte kommer ihåg. På övervångingen hade dom massa kläd affärer, massa! bla zara och mango ofc, kfc, mc, bk, ph, bio och ett utomhus lekland. Vad säger ni om det halmstadbor?
 
Miramar Parque





Nej nu ska jag plugga svenska inför provet.

Kommentarer
Postat av: CAJSA

fasn vad fina bilder!

hehe, kom och tänka på tiden när du sa spanien, kommer du ihåg hur beroende vi var av JB då?:P typ desperata.. :) hehe

2009-03-11 @ 21:13:52
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Snöade det? hihi. Det märkte inte jag :D

2009-03-12 @ 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0