Måndag 9/3

Söndag kväll med E var riktigt trevlig.

Först gick vi och hämtade ut biljetterna. Bion var E's födelsedags present till mig (jag fyllde år 21 mars) så det betalde hon, eller inte riktigt. Haha, hon fick 100 kr för mycket tillbaka. Men vi var inte helt säkra förens vi fått gå och tänka på det ett tag, huvudräkningen är riktigt bra hos oss båda!

Sedan åt vi på Harry's, kyckling vingar tog vi båda för er som undrar. Men jag måste säga att jag inte riktigt förstår vad det är alla gillar med dom. Det var ju absolut inte äckligt alls, men det var inget spc. Gott att äta ute iaf brukar inte göra det hemma nästan bara när vi är utomlands.










Mätta och belåtna gick vi till bion. Innan vi gick in köpte vi självklart popcorn. Mums!
Är inte bio så otroligt mysigt?
Ska se om det inte blir det i helgen igen.  Vi såg "The Curious Case Of Benjamin Button" (Benjamin Buttons otroliga liv).
Jag tycker den var sjukt bra dock väldigt lång och lite händelselös. Vet inte riktigt varför jag gillar den men åååh jag är kär!
















































Idag vart det först skolan, matte och historia. Just nu är jag så trött på matte men gillar verkligen historia.
Efter skolan drog jag hem och kollade "Little People, Big World" som jag tycker är väldigt kul! 
 Någon som håller med mig?




Sen körde min mamma mig och Amanda till stallet där vi idag red ut med en tjej i stora stallet. Det var jätte kul men hände lite tråkiga grejor ute på vår äventyrsrunda. Amanda kastades av av hennes kängru hoppande häst! Och min blev sparkad av denna kängru hoppande hästen. Det var inte så kul men annars var det ganska trevligt med ett stort undantag! Min ponny var faktiskt också på hugget, han började med att försöka bocka, sen försökte han många gånger att resa sig lite men han är så snäll och inget han gör är extremt så det är bara kul. Vi klättrade bland annat massa, jag bröt av massa grenar från ett träd som låg i vägen för tid vi ville komma, vi hoppade över någon liten stock och hoppade även över en liten bäck. På vägen hem fick knighten smockan, då tyckte inte han att det var så kul längre, haha. Och jag blev väldigt sur. Aja, han verkade inte gjort sig så illa för han var varken svullen eller reagerade kraftigt när jag tryckte på baken men ska kolla lite mer imorgon.

Imorgon är jag dessutom ledig, eller har självstudie på enda lektionen.

Psst! Kan ni fatta att jag nog kmr sitta helt själv på min födelsedag!? o.0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0