Natt natt

Nu blir det bara ett litet inlägg för jag har mammas bärbara så att jag skulle slippa starta upp min data bara för att skriva ett litet inlägg, då sitter jag kvar halva natten sen haha.

Efter lite för mycket problem kom iaf jag och Cassa till badhuset och motionsimmet. Dock simmade vi bara där i va 20 min och Cassa ville ta paus hela tiden, haha. Sen blev det lek och bus, mest i virveln i ca 40 min innan vi avslutade med 15 min motionsimm. Sen åkte vi hem till mig och letade efter en fjäder till Cassas moppe.. Ingen lycka där dock. Hennes moppe är lite av en katastrof. Den har  precis blivit lagad, tss. Det påminner mig om att jag behöver nytt bak däck väldigt snart. 798 mil tror jag det är nu.  Aja, sen körde jag hem henne för att åka till stallet och ta in hästarna. Min lillskit verkar fortfarande vara halt men jag vette fan vad han kan ha hittat på.. han går ju helt själv i en hage. Efter ett tag kom iaf Cassa och sen M. Mycket trevligt! Ibland är det verkligen jätte härligt att träffa folk i stallet. M och jag snackade om att hoppa, kan ni fatta hur sugen jag blev då? Jäkla skit!  Massa kul snack med båda! Planer för framtiden bla.. 

Jag skyndade mig hem i det hemska vädret för vi skulle ju ha en liten middag idag också. Riktigt kul. Denna dagen har verkligen varit bra känns det som. Imon blir det ett inlägg med bilder mm. Efter skolan, efter stan, efter stallet? Någon gång blir det iaf. Har bara spanska (spanska!!:S). Sen ska jag och mamma ner på stan. Men jag berättar mer imorgon!
Puss och God Natt 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Japp, vi ska ha sofia. Lycka till, du behöver säkert inte vara nervös ;D

2009-03-23 @ 08:05:32
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Cass

Hihi nu skvallrar du inte hur dålig jag är när det gäller träning :P hihi. Vi ska bli rika!

2009-03-23 @ 09:19:46
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Diana

sv: hahahaha okej!



HA EN UNDERBAR DAG!

2009-03-23 @ 11:36:09
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0