Söndag

Igår var riktigt kul. Cassa kom hit och vi lagade lax, dock brände jag ena sidan lite.. Jag är otroligt bra på att bränna allt jag lagar! Men hey, bättre det än rå. Sen gräddade vi rabarber paj som min mamma gjort. Allt var iaf enligt mig riktigt gott, haha.

Filmen var också riktigt bra! Vi hade ju ingen aning om vad som skulle hända, det står inte direkt det på baksidan. Det kanske gjorde den bättre, vem vet? Efter att ha ätit oss proppmätta dukade vi av och sen åkte Cassa hem och jag städade lite. Japp, jag är såå duktigt!

Imorse vaknade jag av att min morsa ringde.. Och, haha min bror kan ha haft sin första fylla igår. Jag tror inte det för jag tänker att människor spc ens bror ljuger väl en inte rätt upp i ansiktet. Eller? Mamma tror det.
Aja, Gjorde iaf äggröra med feta ost och skinka till frukost + sallad. Och nu sitter jag här.

Snart måste jag skunda mig till stallet för ikväll blir det mat och bio med E.


Vår middag :)


Jag i min härliga choklad mask.
Höhö, snyggt eller vad? ;)

Kommentarer
Postat av: Elena

Hur var helgen? =)

2009-03-09 @ 19:15:11
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: rebecca

SV: TACK :d

2009-03-09 @ 22:20:55
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0