Vill ha, vill ha, vill ha!

Åh vad mycket det finns som jag vill ha, men jag fyller ju snart år så jag får vilja ha lite grejer nu.

Stallet idag vart jobbigt, ville inte rida idag. Det kunde gått bra om jag bara konsentrerat mig men jag förstörde det som vanligt. Suck.. Imorgon blir det najs, självstudie på enda lektionen, historia. Så jag ska ta och läsa lite nu när jag ska sova hade jag tänkt. Imorgon blir det också förmodligen buss (!!!!!!!:S:S:S:S:S:S:S) till stallet och jag absolut hatar buss! HATAR!! Sen vet Amanda inte vilka tider den går och jag fattade inte vart ifrån den gick "den går vid henne" jaha.. spc bra med tiderna då vi måste hämta ut biljetterna till "Bedtime Stories" senast 17:15. Det kommer gå åt skogen känner jag på mig. Jag vet inte ett skit om bussar, hur ska jag veta vilket nummer jag ska åka med? och hur ska jag veta när den går förbi igen!? Detta total suger, jävla snö!

Aja, tillbaka till vad jag vill ha här är några smycken från www.Cocoo.se som jag fallit för.


Vad säger ni om love&peace armbandet, eller halsbandet med klockan?
Ge miiig!




Kanske en cykel i stil med Miley's eller  hennes pojkväns?
 Det skulle ju inte vara helt fel nu när man är cykel lös, haha!



Men dags för historia nu!
Puss & God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0