Mandy

Jag hade tänkt att blogga nu eftersom att Amanda tyckte det och ja.. våga säga emot henne liksom! Haha, nej då men nu är det lite sent för ett seriöst inlägg tycker jag.

Kan ju säga att min lilla kille var på cr* i Kvibille i söndes vilket gick gick kanon. Han gick dock inget högt bara 60 - 70 men han har ju vart så av i någon vecka + första gången han är ute detta året och hon som hoppar honom har inte ridit honom på ett tag + att han är en dressyr ponny. Även om det inte märks nu.. Aja fick med mig 2 rosetter hem!! YES! Tänk om jag bara skulle våga hoppa själv också.

Och hallå!! ni som känner mig.. i idrott, är simning eller bollsporter något av det jag är dålig på???? Jag har jst nu lust att sparka in skallen på min idrotts lärare!
"Kan utvecklas - simning och bollsport."
Jag fattar inte! Jag har spelat fotboll, vart med i både basket och innebandy lagen i förra skolan och jag älskar det, var bland de 3 bästa i både pingis och badminton + första lektionen vi hade med honom var fotboll och då sa han att jag var bra. Vi har simmat 2 gånger varav en jag missa så okeii men andra lektionen simmade ju alla MVG längd sen gick han, gissa vem som hade mer att ge! VI HAR INGA BOLLSPORTER PÅ GYMPAN! Hur fan kan han bedömma så då!? Fy fan vad förbannad jag är! Hehe, nu höll jag på att göra bort mig lite tur att jag läste igenom :P Men hallå jag äger ju! Vad är detta!?

Men nu måste jag kolla svenska, får förmodligen göra förra läxan som jag missade. Imorgon ska jag försöka med lite bilder! Vi får hoppas va? ;) 

*cr - clear round   Som det låter man ska bara klara av rundan utan att riva, vägra eller rida fel så får man en rosett. Man tävlar bara mot sig själv.

Kommentarer
Postat av: manda

Det är bra att du bloggar Collie! :D Förtsätt med det nu ;)

haha, gympalärare är ofta dumma i huvudet "/

2009-05-05 @ 04:34:40
Postat av: Cajs

Hoppas att du ger allt på vårruset idag dåå! :P<33

2009-05-05 @ 20:11:04
Postat av: Lina

Gubbjävlen sa typ samma sak till mig.. "Du måste komma oftare.." Shit, jag har missat TVÅ lektioner :O

2009-05-06 @ 17:12:55
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: hihi tack (a) :D

2009-05-06 @ 21:36:01
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Cassa

Fortsätt blogga, fortsätt blogga ;) Du vet som i hitta Nemo där fisken säger "fortsätt simma, fortsätt simma". Du måste läsa fortsätt blogga på det sätttet annars är det inte lika kul! Vi ses i stallet ikväll! Jag ska inte glömma kameran :P

2009-05-07 @ 09:07:41
Postat av: Jen

Haha jag vet jag är jätteliten x) köp den av mej.. kompispris 5800? haha (A)

2009-05-08 @ 00:57:59
URL: http://nozlihn.blogg
Postat av: Jen

haha jag skulle till och me kunna ha 16" i sitsen x) hahaha jaa rik skulle man va :P

2009-05-08 @ 12:44:26
URL: http://nozlihn.blogg
Postat av: Vilja

Hoppas du haft en bra Fredag! :)

2009-05-08 @ 22:45:43
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: annika

Nu är det dags att börja blogga igen!!! Du har ju fotat en massa. kom igen nu och visa oss lite. TRÅKMÅNS

2009-05-08 @ 23:02:36
URL: http://colliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0