Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Sitter och spiller fläderdryck på mig..

Varför betyder fel personer så mycket? Varför känns det alltid som att dom som säger att dom finns där aldrig gör det när du behöver dom?
"It's funny how the people who hurt you the most are the ones who promised they never would."
f ck! all I need is u..

Nu börjar väl normalt folk komma hem från krogen eller vissa befinner sig kanske fortfarande i stan. Själv har man vart hemma ikväll och försökt somna sen halv 2. Jag stuntar nu i det och bara väntar tills jag blir trött ist. Vilket säkert lär ske typ 5 eller 6 ett par timmar innan jag ska upp.

Det är stört vad jag fastnat i det förflutna.. Vågar inte tänka framåt för att typ allt innan bara skitit sig. Inget varar för evigt! Sånt gör mig rädd, för att vara glad för stunden. Om jag är glad en viss tid blir jag till slut så rädd för perioden som kommer komma sen. Då jag kommer vara nere och inte förstå mig på omvärlden. Vad är det som kommer få mig att falla tillbaka, att bli så ledsen? Är jag glad eller "lycklig" känns det som att något är fel..



Love is the triumph of imagination over intelligence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0