rubrik

Hejsan, Svejsan! Nu har jag inte bloggat på länge.. Har inte haft något att skriva om också har jag inte suttit lika mycket vid datan, bra va?

Igår földe Mandy med mig till stallet (kan ni fatta att hon ringde mig!?). Där träffade vi Cassa och hade ap roligt! Hade vattenkrig, brottades och blev nypta!! Det var ofta två mot en, dom två mot mig.. Sen löshoppade jag och Mandy min lilla korv vilket gick ganska bra faktiskt, han hoppade hela 90 cm! Okej, det kanske inte är så högt men för att vara honom är det bra.


lite suddig men visst är han duktig! ;)

Sen stack jag och Amanda till mig och packade med oss lite mat och stack till lägenheten där jag passar katter åt några lyckliga människor som befinner sig i Thailand. Jag är bara lite avundsjuk! Vi poppade popcorn helt själv i gryta. Haha, att vi kunde vara så duktiga och gott var det också. Sen kollade vi tv innan vi somnade, "Mad TV". Nu har vi legat i sängen och kollat "Life of Ryan". Mm, snygging!  På tisdag drar vi hit igen, med Cassa då också. Mycket kul! :)  


Kommentarer
Postat av: Cassa

Grymt fin bild :) Var katterna farliga?! :/

2009-04-06 @ 20:21:27
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Natta

Lottar ut ett påskägg med ett hemligt innehåll i !!

2009-04-09 @ 00:05:58
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0