Everything's the same

Ridlektionen idag väldigt bra i början sen sket det sig efter en skritt på långa tyglar, tror delvis att det var för att jag blev för avslappnad efter det. Så synd för han var så bra ibörjan, spännstig, bra i formen hade precis den rätta energin + att den var riktad upp, det var verkligen härligt. Men blir så förvirrad för det känns som att det går väldigt dåligt och sen säger Catrin (ridläraren) att vi stadigt utvecklas och att vi sen vi såg senast (en månad sen) blivit snäppet bättre, kan han inte alltid gå så bra som på lektion. Sen vet jag ju att hon kollar på andra grejer än bara eftergift och form då hästen måste gå i balans i rätt takt och lagom energi, sen kommer det andra nästan utan att man tänker på det men jag blir lite galen på ponny skiten, har gått så halv dåligt och sen visar han upp sig gärnet när jag har en chans att få hjälp med vad som inte går så bra. Lite svårt att få hjälp när hon inte får se det. Sen har otrolig talang att hitta det negativa i allt vilket inte Catrin gör. Måste säga att denna ridläraren är riktigt bra!

Har precis ätit god kvällsmat, äppelpaj. Hihi! Och nu ville jag kolla film med mina brorsor men båda verkar typ hata mig.. Den enas anledning;
Jag: - Vill du kolla film med mig
Bror: - Helst inte..
Jag: - Varför?
Bror: - För att du är konstig..


Jaha tack det var ju kul att höra, inte första gången heller. Men äh fuck them då! :( Ska se om jag sätter igång en film själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0