Ge mig Peter Pan

Morsning korsning! Så precis att Cassa skulle sätta sig och kolla på Peter Pan och fy vad avundsjuk jag blev! Vi pratade om den filmen förra helgen men hittade dock inte den här, konstigt.. Haha, jag verkligen älskade han i Peter Pan när jag var yngre. Den otäcknade Peter Pan om ni inte förstått det. Själv ska jag nog kolla på ett gammalt avsnitt GG men det känns inte alls lika kul längre..

Kom iaf nyss hem från stallet. Jag och Amanda hade morgonen, jag släppte lillkillen i ridhuset då "min" sadel ju nu är hos sin riktiga ägare vilket är jobbigt.  J A G  V I L L  H A  M I N  S A D E L!! Sen släppte jag honom helt ensam i lilla trekantshagen eftersom att hans täcke har agerat mat så går han ensam tills vi har lämnat in det på lagning och fixat antibit spray. Amanda tönkörde sin lilla skit, haha tänkte det han börja se lite tonårs aktig ut. Börja växa till sig lite. Helt klart snyggast i ridhuset, hihi. Sen när vi var klara stod jag och kastade snöbollar upp på taket i väntan på att mamma skulle komma. Nej nu ska jag sätta på ett gammalt avsnitt GG.


Peter Pan! aka Jeremy Sumpter



I won't forget
I won't forget
About us

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja, det var en väldigt stark upplevelse, så känslosamt! (:

2009-02-21 @ 13:45:51
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: manda

Finast i ridhuset? Haha, det var ju inte så stor konkurrans direkt ;)

2009-02-21 @ 14:30:30
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Vi måste kolla på den filmen!! :) Jag kan se den hur många gånger som helst. Gosh så söt han är!

2009-02-21 @ 18:48:02
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0