Jag är helt slut!

Total slut! Har suttit med historian ganska länge nu men håller bara på med power pointen och det går inte så bra! BLÄÄ! Men det är kul iaf (när det funkar vilket det inte gör längre..) Nu ska jag iaf sätta mig och skriva stöd ord sen ska jag skriva ner vad det nu är för verb till engelskan och öva på prepositionerna sen kommer jag garanterat somna med någon läxa i ansiktet, haha. Sad but true. Imorgon blir det upp tidigt och duscha sen ska jag försöka fixa sista grejen med pp visningen innan jag förhoppnigsvis blir körd av pappa till skolan. Nej nu ska jag gå och hälla upp ett  glas cola så jag iaf pallar hålla ögonen öppna!!


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Stackarn :/ <3

2009-02-12 @ 19:11:13
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Cajsa :)

Gick redovisningen bra till slut?

Cola är gott men pepsi är godare :)

hehe, jag vill ha kladdkaka :* onyttiga cajsa

2009-02-12 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0