Men blööö!

Precis så vill jag säga till min bror ibland! Ingen går mig på nerverna som han gör och han verkar inte ta åt sig av något man säger till honom heller snacka om att jag känner mig underlägsen! No chans what so evva!

Redovisningen gick faktiskt ganska bra ändå. Vi pratade inte så mycket och visste inte riktigt vad vi skulle säga men känns som att jag inte babblade bort allt så mycket när jag väl pratade med massa eeh, asså, liksom, typ, kanske och sån skit. Haha, den kommer väl imorgon till historian! Men nu hade jag tänkt göra Estonia arbete men så blev det dock inte, faan jag som fick sitta vi datan nu! Jäkla bajs! Fick åka med Cassa till stallet så jag slipper ta moppen(gissar på att vädret där ute inte är lika bra som här) och dom kommer hit halv 5 så nu får jag skynda mig! Faaaan!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Haha :) What evva ^^

2009-02-11 @ 19:57:21
Postat av: Cazzis

Haha vi får ju typ alltid stressa 1000x mer när mina föräldrar kör :D Träning på fredag dårå? :P

2009-02-11 @ 21:26:51
Postat av: Cajsa :)

Ojoj ;) Småsyskon är jobbiga



sv: 20min :| vi skulle egentligen gjort i 100 men det gick ändå typ, x) haha :P men asså hehe

jag ska jogga i mrgon bitti! :)

2009-02-11 @ 22:49:44
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0