Sista dagen

Nu sitter jag här och försöker göra lite engelska med Beau Soir i bakgrunden men jag måste säga att det dock är väldigt svårt. Jag skriver ett arbete om Jack's Mannequin men jag hittar inte mycket infornation om dom alls och den jag hittat är på engelska, jag skylle mycket hellre ha på svenska då det blir enklare att uttrycka sif med sina egna ord.

Idag vknade jag 10 i 10 av att min brorsa ville ha sin mobil tillbaka. (Oops!) Sen låg jag och läste Modell Sommar till halv 11. Då gick jag upp och fixade frukost, det blev den sista lilla pizza biten, müsli m. fil som jag senare insåg hade gått ut, lite nötter och juice. Efter det städade jag undan lite efter mig för att sedan sätta mig här i sängen lyssnandes till Debussy och brottandes med den där jäkla engelskan. Jag har iaf ganska härligt schema denna veckan, ledig på fredag.

Tänkte snart gå och fixa lunch, om jagg pallar. I eftermiddag blir det stallet med Amanda då jag nog ska tönköra lillkillen.


Andrew McMahon i Jack's Mannequin



This is morning
That's when I spend the most time
Thinking 'bout what I've given up

Kommentarer
Postat av: manda

tönköra (:

2009-02-22 @ 13:55:45
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

NICEEEEEEEE:)KOLLA IN

2009-02-22 @ 14:51:23
Postat av: Lina

Jag tycker att engelskauppgiften suger hårt. :(

2009-02-22 @ 20:02:27
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Nej vi ska inte redovisa imon, och tack gode gud för det! :P Men vi ska lämna in det imorgon. Sofia får verkligen inte ha för höga förväntningar om ma säger så :P

2009-02-22 @ 21:31:11
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Fan det har jag glömmt! Informationen alltså.. men jag pallar fan inte. Vad var det fö information man skulle skriva? :P

2009-02-22 @ 22:35:45
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Cazzis.blogg.se

Pudelmamman.webb.se :)



Den är bra mot hyn tycker jag :P

2009-02-22 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0