Fredag 13/3

Idag är det fredag den 13! Hjälp!

Igår i stallet gjorde jag en fin fläta på knighten, vilket gjorde att man såg vilken jävla tjurhals/nacke han har! Fy fan. Nätsan groteskt ju.  Sen kollade vi på Åttans lilla söta bebis hals, inget som Knightens motorväg tjocka hals, haha!


Lite skillnad på min övergödda skit och åttan som inte riktigt satt dom musklerna ;)
Man skulle ha något emellan så jag måste av muskla min hästs underhals :S



Och snö finns det fortfarande... Vad fan den skulle ju vara borta nu! Den får 30 min på sig att smälta bort, från och med NU! Ska se om det blir moppe så kör jag så långt jag vågar och ställer sen moppen där och går resten av biten. Eller. Tänk om jag inte alls kommer långt, då är det ju iofs bra att jag rör lite på mig men ändå :S
Kanske ska ta skidorna ut? :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Det var en ganska dum fråga där Nicole ;) Jarek är ett jävla cp-barn som jag skulle kunna slå ihjäl när som helst.

Najs header btw! :D

2009-03-13 @ 12:03:42
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Cass

Cykel! :P

2009-03-13 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0