Reklam

Städat blev det, riktigt nöjd blev jag. Dammade av typ hela mitt dammiga rum, hängde upp kläder jag bara slängt på marken, slängde smuts kläder ner i tvättstugan, bytte lakan och dammsög. Och igår var det badrummet. Mamma undrade om jag var sjuk. 

Sen åkte jag till stallet och träffade M, M och Cassa men Cassa åkte ganska snabbt. Då blev jag ensam med de två snuskhumrarna. När dom väl babblat på ett tag och jag knappt vetat vart jag skulle ta vägen började vi ist prata om dressyr. Tack gode gud för det, haha! Sa att det var dags att ge sig iväg på lite tävlingar snart, Visade hur man rider L:B1 prog eftersom att det är det jag tycker vart så lätt att jag kan det i huvudet. Får se hur det blir med det, vill ha min sadel och fixa tänderna på skiten så jag vet att inget är fel, så jag bara kan köra igång!

 Sen snackade vi om utställning i vår som vårt lilla Nissadalen stall ska på. Sa att M skulle anmäla mig på det villkoret att hon själv visade Knighten. Det skulle hon göra på det villkoret att hon fick låna min hjälm om den passade henne, jag hjälpte henne knoppa (snarare jag som behöver hjälp med Knightens jäkla man!?) och håll hjälp när vi är där. Dom 2 första är helt ok men vet inte riktigt vad jag tycker om det där med håll hjälp. Den ena av hennes hästar är ju bara liten och har då inte riktigt lärt sig rätt och fel än och den andra sa hon själv att hon trodde skulle vara jobbig, haha bra när jag är en sådan jäkla mes! Men det ordnar sig nog. Måste bara öva på att knoppa och komma iväg någon gång innan så man inte är helt ring rostig. 

Men nu ska jag läsa lite reklam och söndag innan jag släcker lyset. Imorgon är jag ledig (wohoo!), har insläppet i stallet och ska rida lektion.  

Kommentarer
Postat av: Emilia says;

aah jag hatar att städa ;(

2009-03-16 @ 08:14:49
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Ja, jag har för mig att hon sa att vi skulle ha några glosor.. men hon har inte skrivit något på schoolsoft.. HEJ IG! :P

2009-03-16 @ 16:02:01
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: CAJSA

LEDIG! LYX! LYX!

2009-03-16 @ 19:46:18
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0