Söndag 15/3

God förmiddag blir det nu va? Har bara varit upp ett litet tag, låg kvar i sängen så länge jag kunde och drömmde mig bort. Tyvärr så kan man ju inte göra det hela dagen.
Igår blev det faktiskt lite träning och jag bytte skärm på datan där uppe. Dock blev det inte så mycket träning för efter ett tag var jag tvungen att stänga av musiken för att min stackars bror skulle upp tidigt. Och vad är träning utan hög musik?

Idag hade jag tänkt att försöka få lite grejer gjorda:
-Städa rummet lite.
- Stallet
- Gå en runda? (Om man kan pressa in det där någonstans)
- Kolla lektioner och läxor för veckan som kommer
- Plugga historia (matte?)
- Blogga (redan gjort nu ;) men det lär komma mer)


Nej dags att sätta igång eller?





Why would you wanna break a perfectly good heart?
Why would you wanna take our love and tear it all apart now?

Kommentarer
Postat av: CAJSA

Jag behöver också städa! uschbusch vad stökigt jag har det! Det har inte kommit mer i bloggen (sad min).. <3 haha, Melodifestivalen igår, katastrof jaoo!!

2009-03-15 @ 22:26:19
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0