Söndag 22/3

Okeii, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och jag måste dessutom skynda mig! Snart ska jag och Cassa sticka och simma! Nu ringer jag henne!

Igår var jag i stallet och segade mig. Red Knighten i hoppsadel men han kändes halt så in i stallet med honom. Ska se om någon kan kolla åt mig. Sen tog jag med Speedy till ridhuset och fyfan säger  jag bara! Haha, jag har inga benmuskler och han ville inte gå fram = ingen bra mix.

Knighten var väldigt pratglad och ville verkligen komma in. :P


Sen åkte jag iaf hem för att träffa Cajsa. Alec köpte glass åt mig och jag parkerade mig i soffan. Sen kom  Cajsa, hon var faktiskt ganska seg typ som jag och vi åt glass, kollade på tv och var typ allmänt sega. Vi kom iaf fram till att vi måste gå och se JB när dom kommer till Sverige. Haha, jag är ledsen att rapportera att åtminstonde jag förmodligen är fast igen. Det dumma när vi träffas är att vi har som mest att snacka om när Cajsa ska gå hem..


Gjorde iaf idag en mega frukost! Shit, bara tanken på mat får mig att må illa nu. Skulle behöva städa upp här lite men nu ska jag packa för badhuset.


Kommentarer
Postat av: CAJSA

Ni är duktiga ni! eller hur, det är alltid såå.. vi babbalr när jag ska dra hem.. haha xP pusspusss <3

2009-03-22 @ 17:21:38
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: cass

Glaas :D Vi var riktigt duktiga idag! :D

2009-03-22 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0