Tisdag 10/3

Sjukt härligt att vara ledig idag! Sov till 9 imorse sen gick jag runt och gjorde ingenting alls tills jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och gick till Amanda. Vi fixade fika från Friberg's och gick sen upp på berget med hennes hund. Mycket mycket go fika/frukost/brunch/lunch! Värmd fralla med mozzarella, parma skinka och något mer + dumle kakor. Mums!
Som vanligt så gick vi inte så snabbt men trevligt var det iaf.

Sedan gick vi hem till Amanda igen och satt lite vid datan innan vi drog vidare till mig. Precis i till "Little Peopple, Big World". Efter det körde mamma ut oss till stallet. Där det inte blev någon ridning för någon av oss. Kollade om Knighten var halt men han vísade upp sig ist, haha! Vi gick iaf runt berget, Amanda tömkörde och jag släppte killen i rundkorallen. Vi övade oxå på att buga lite idag. Träffade stackars Cassa i stallet som hade cyklat ut till stallet för att inse att allt redan var gjort. Men duktigt av henne att cykla inte sant!?

Hemma fick jag "låna" en dataskärm, vad fan betyder det. Nej det visste nog inte min pappa heller. Han kom in till mig och sa att han tänkte att jag kunde få låna en dataskärm..

P- Jag tänkte att du kunde låna skärmen som vi skulle ha till datan där uppe så tar vi din.
J - Jaha, ah vadå låna?
P - Vadå?.. Det låter väl bra eller?
J - Eeeh, jo visst ah det gör det väl..


Sen säger han igen typ bra lån du gjort nu va?
VADÅ!?!?

Aja, nu ska jag plugga bajs människo rättigheter som jag total hatar!!!!!!!


lite skillnad iaf


Kommentarer
Postat av: CAJSA

vadå lite skillnad?;) låna är bra, om det är bra saker^^

jag cykalde till skolan idag!

tihhiihiihi

2009-03-10 @ 22:33:39
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/
Postat av: Cazzis

Haha, mums med dumlekakor! :D Att cykla är hemskt, men då slipper man träna kanske :P

2009-03-11 @ 12:36:29
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0