Torsdag 12/3

Nu sitter jag här och ringer efter Cajsa för att se om hon vill hänga med mig Amanda och Cassa på bio men självklart svarar hon inte. Blev klickad och då skickade jag sms men hon svarar inte på det och nu svarar hon inte heller och snart måste jag boka.

Äh, nu bokade jag! Imorgon blir det "Bedtime Stories"! Jag skrev till Cajsa att hon skulle boka plats jämte oss!! Vilket hon ska göra! ;D

Provet idag gick sådär, jag tyckte det var sjukt mycket men jag hann dock hoppade jag över några frågor som jag inte visst, brukar inte göra det men detta prove omfattade ju så mycket. Aja, det är väl bara att hoppas på det bästa.
Efter det var det historia. Där antecknade vi lite och kollade på en film snutt från "Saving Private Ryan" med Tom Hanks som jag bara måste se! Någon som har sett den?



Så här snygg var jag i min ansiktsmask igår. Haha ;)
Den känns sjukt rengörande.


Nu ska jag dra till Amanda och vi ska upp på berget idag igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

power walk idag då? ;)

2009-03-12 @ 12:55:23
Postat av: CAJSA

Du och dina ansiktsmaskar! Men varför måste ni välja just denna helgen :( jag har bara 60 kronor på mitt konto :'( miss u



du dissar mina sms

2009-03-12 @ 22:10:48
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0