Tummarna ur

Ursäkta att det inte blivit så mycket uppdatering nu, fastän att jag haft all tid i världen nästan. Haha, ibland är det otroligt svårt att bara få tummarna ur och skriva om något.

Igår träffade jag Cajsa och Amanda vilket var super trevligt! Först var jag ute och fotade med Cajsa i den jäkla kylan, hatar det! Sen drog hon hem och Amanda kom hit för att kolla "DHW" som var super bra som typ alltid! Kul att träffa lilla Mandy nu när hon flyttat hästen sen beger hon ju sig snart till Australien så klart man måste träffa henne lite. Idag övertalade hon bla mig att följa med henne till hennes nya stall på fredag. Ska bli väldigt kul, så länge jag slipper göra något då haha!

  

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!



There is no future, there is no past.


 


Kommentarer
Postat av: manda

Vad fina bilder!! :D Jag skall rida lektion vid 1 så det blir ju ganska bra ellerhur? (:

2009-03-26 @ 11:03:13
URL: http://astoryaboutsaga.blogg.se/
Postat av: cass

Jeeej då snackar vi buisness imorgon ;)

2009-03-26 @ 23:10:06
Postat av: Lina

Mkt fina bilder! Jag vill ha din kamera! :(

2009-03-27 @ 16:10:30
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0