Home..

Hemma från skåne nu! Har dock bara fixat häst bilder så det får det bli ;)
Igår var det ju utställning någonstans i typ  orskarstörm, inget stort men lite kul för alla med korsningar hit och dit. För min lilla skitkille gick det förvåndadsvärt bra! Han vann sin lilla klass, det kan ju varit för att han var den enda av dom som visade upp sig lite extra med glimten i ögat ;) Nån liten bild tänkte jag kägga upp nu innan jag måste sova :)






en liten ridbild från idag :) något suddig dock men det började bli lite mörkt så ah..

Kommentarer
Postat av: manda

Grattis!!

2009-05-25 @ 03:13:25
Postat av: Cassa

Hur känns det att ha en utställningsponny som vinnar allt han är med i? :)

2009-05-25 @ 14:11:38
Postat av: tove

ja vill ha tillbak min knight!!!;) grattis nicole

2009-05-26 @ 00:51:03
Postat av: Anonym

ohlala

2009-05-26 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0