You make me wanna die

Jag måste vara inne i värsta PMS perioden eller nåt. Blir äckligt arg för allt och inget! Alltså väldigt arg! Visst jag brukar störa mig på extremt mycket saker men jag vet att att det oftast är skit saker som inte en normal människa skulle orka bråka om och därför håller jag ofta käften. Att mina kompisar står ut med detta förstår jag inte riktigt. Jag uppskattar självklart att dom gör det! det är ju trots allt en del av mig men jag hade nog inte orkat med det.. Det är vad jag vill säga iaf! Självklart hamnar man i endel umgängen där man känner hur ens energi och ork bara sugs ur en. Det kan vara riktigt jobbigt men ibland måste man bara inse att man behöver släppa taget. Något jag är väldigt rädd för. Jag vill iaf att mina kompisar ska veta att jag själv skäms över hur jag beter mig emellanåt men jag har svårt att hålla tillbaka. Och det tar på mig med att jag är en idiot!

Äh, skitsamma nu ska jag dricka upp min grogg och vi kan säga sova! Ska upp vid halv 7 för att åka till skolan på mitt lov. WII


Bad decisions make good stories <3

En toppen fin tröja som jag fick av Fii och Petter idag!


These tricks that I'll attempt will blow your mind
Pick a verse, any verse I'll hypnotize you with every line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0