Maybe I wanna do what bunnies do with you if you know what i mean

Att den man nästan faktiskt litar på inte finns där när man försöker lite be om hjälp är jävligt surt. Jag kan inte rakt ut säga att allt har spårat ur och jag vet inte hur jag ska ta tillbaka kontrollen. Om jag nu ens tycker att det är så. Jag har ju själv satt mig där jag är idag. Har jag tagit mig hit kan det väl knappast vart helt oavsiktligt? Jag vet inte, jag blir bara ledsen av att folk blundar när någon mår dåligt. Påstår inte att jag själv inte gör precis likadant det är dock för att jag själv inte är stark nog att dra på mig någon annans problem just nu då jag först måste tackla undan (läs: förtränga) mina egna. När folk inte heller gör något annat än att konstant klaga på deras problem och hur synd det är om dom blir det ju klart extra jobbigt att ens försöka bry sig. Jag har märkt på mig själv att om jag umgås med någon som klagar mycket gör jag oxå det men jag tror det är lite för att jag vill att dom ska förstå att det finns fler som slåss med demoner.
Fan känns som att varenda mening börjat med JAG.. attention whore nej hej.

Idag har jag i alla fall för första gången suttit och skrittat på min lilla bäbis!!
Vilket gick galant! han var kolugn och hittade inte på något bus men det kommer väl. highlight of my day!

 


Let's get rich and build a house on a mountain
Making everybody look like ants from way up there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0