Good Night

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt! Va uppe tio i sju, uscha! Massa tråk i skolan, vad annars liksom. Hade dataprov och jag skakade när vi skulle göra det! Haha hmm lite nervös! Och fick veta att jag typ fått mvg på idrotts provet aja. Efter skolan åkte jag och mamma till Sarwes och lämnade in tre täcken sen åkte vi till Hööks och köpte ett mörk/olivgrönt ridtäcke!

JÄVLA FUCKING FITTA PÅ MITT CP INTERNET OCH CP DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hade skrivit hela dagen här men sen börja internet hoppa och rätt som det va så va all jävla skit bort! FAAAN!! Och nu pallar jag fan inte skriva om allt för nu ska jag hoppa i säng!

aja lite bilder idag iaf..




(Saga som jag och Amanda pysslade med idag)

Kommentarer
Postat av: tilda (:

du är söter du ;*<3

2008-11-01 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0