HEEEELG!!

Igår vart jag så trött att jag inte orkade blogga eller göra hela läxan. Men så när jag skulle stänga av datan börja Cajsa, Josse och Jennifer snacka med mig o jag vill ju inte vara oförskämd! Haha, så tyvärr så kom jag inte i säng så tidigt som jag hade tänkt sen försov jag mig idag, men ah bara lite då brukar typ alltid försova mig en kvart eller nåt så knackar pappa på dörren och skriker "Har du sovmorgon!?". Uscha det är läsligt! Aja idag hade vi bara historia på morgonen för dom flytta vår matte lektion till måndag, kul kul. Vi snacka iaf om Välfärdsamhället riktigt intressant med undantagen, de folk dom ville gömma för resten av världen. Efter det stack jag hem sminka mig, platta håret och målade naglarna. Haha, vet inte varför jag gjorde det efter skolan. Sedan kom min far hem och vi stack till Brunnsan som är hundra år i år! GRATTIS BRUNNSÅKERSKOLAN!! Där träffa jag såklart mina kära bröder.. eller ah kära och kära men iaf min farmor vart oxå där, Per-Anders fd svenska och so lärare, Kattis fd idrottslärare, Mattias fd matte och no lärare och Caisa och Lina! Riktigt kul! Saknar faktist tillbaka till brunnsan där fjortis eran bara blir större och större! Fy faan säger jag bara..  Nu ska jag snart åka ut till stallet och kolla när Jennifer hoppar och såg nu att jag kommer bli sen för hon ska rida kl 17. OJOJ! Sen ska man ju själv rida och kanske träffa Amanda! Woho helg! ingen skola! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0