lalalala

Bläää på skolan asså! Åh vill inte gå i skolan! Men gissar att jag inte är ensam om att tycka så, hehe! Aja, idag har jag babblat med lite lärare och så hade vi meditation i skolan, avslappnande sen fick vi fixa lite manikyr. Efter skolan åkte jag såklart till stallet där man som vanligt träffade lite folk men sen kände sig väldigt bonnig! Iaf jag, hehe. .Släppte min lillakille i ridhuset så fick han hoppa av sig lite, riktigt kul hade vi. Sen här heme har jag gjort lite engelska läxa och historia läxa imorgon blire mer, buhu! Men nu ska jag ta och fixa mig inför sängen och plugga lite Idrott. Har prov  det imon uscha!! NattNatt!


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Du är inte ensam om att inte vilja gå till skolan! :P Vill soooova!

2008-10-17 @ 10:59:41
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0