Måndag imorgon

Hej Hopp Gummi ----!

Det blev tyvärr inga bilder idag heller, har inte spenderat så mycket tid vid datan.
Aja, idag vakna jag och Amanda typ halv 11, hehe väldigt pigga! Vi åkte iaf för att mata katterna ganska snabbt sen när vi kom hem kollade vi på "Viev from the top" (stavning?).
 
Efter det vart Amanda tvungen att åka hem och jag började städa gärnet! Inte lite stökigt! Tv-rummet, som vi sovit i, köket, mit rum där vi sov i fredes och sen fixade jag lite tvätt också. Jobbigt, alltså jag sprang runt här som yr kyckling! Haha! Sen åkte jag till stallet och och tog in pållarna med Amanda. Kollade när hon tömkörde sin ÅttisPåttis kan ju säga att han var inte lite mycket bättre än min och hallå hennes är 4 och min är 10, pinsamt!

Sedan tömkörde jag själv riktigt jobbigt galopp fattningarna satt inte alls, men började iaf fixa till sig lite mot slutet. Sen är han ganska bakskygg så när jag skulle gå typ jämte baken fick han spel och vände och vände och travade och ne jag vet inte vad men sedan började det fixa till sig och han gjorde en liten skänkelvikning! Och riktigt fin form när han gick rätt då. Träffade även Carro lite snabbt. Long time no see! <3 

Efter det åkte jag hem, kolla på "Life of Ryan", åt mat, duscha och babbla med morsan. och nu tänkte jag gå och lägga mig!

God Natt!



She needs a little fabulous is thats so wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0