Plugg

Kom hem från skolan för ett tag sen. Hade ju som sagt bara matte och natur. På matten hade vi ett litet testtest inför torsdag, bäst som jag är så blev jag klar snabbast fastän att jag och Sandra snackade massa, hehe. Men ska inte ljuga, jag hade ett litet fel, jag skrev typ 3,5 när det skulle varit 3,54. Det var ju inte så farligt iaf. Eftersom att det tog typ max 40 min att göra det med babbel och sen rätta och så och jag och Sandra pallade inte plugga sen så började Sandra rita i sitt block och jag hjälpte henne, vi planderar att bli klara matte lektionen efter provet, hehe.

Sandras och min fina.. ehm ja vad det nu är.

Sen hade vi naturkunskap och då skulle vi gå till skogen, fatta jobbigt, det var ju riktigt varmt ute också liksom! Där skulle vi iaf göra massa tråkigt som jag inte förstod mig på. Vi hittade bla ett träd med en slimetumör. Sen attackerade vi ungar med ekollon. Haha, riktigt dålig humor kallar jag det.
träd
vi fick bla gräva. super kul!





music's in my soul
it's the one thing on my mind
I just wanna play my music all night long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0