Too cool for you

And I'm to cool for you. You think you're hot but you're not! Haha, sitter och lyssnar på musik here in my room. Skriver även lite engelska, liten love story! Aaw. Usch, va ju ap trött idag så jag halv sov på historia lektionen, liksom släcker man ljuset så är det väl ganska självklart! Haha, sen snackade jag med historia läraren i typ 45 min. Ni vet jag försöker fjäska in mig hos alla lärare här nu! Sen vart jag bara helt borta på lektionerna, stack även ner på stan och köpte present till mamì som vi firade idag. Efter skolan stack jag hem, slog in presenterna, städade mitt rum lite(fjääsk, haha) och sen åkte jag till stallet där jag träffade dom flesta som vanligt <3<3

Amanda och jag släppte killarna i ridhuset men det gick inte så bra för massa folk ville in och rida hela tiden tyvärr men älska våra pållar! Dom är så jäkla söta tillsammans och mot oss. Pusspuss   Vi skyndade oss hem för att jag skulle fira morsan eller det gick inte så snabbt för Amanda hade kört slut på sin moppe påvägen ut och sen ville hon ta det lugnt för hon hade kameran så vi körde i typ 15 km/h och snackade massa, hihi!  Hemma åt vi spagetti och köttfärssås som killarna fixat sen fixa jag tårta. Über gott ofc! Sen blev det lite tv innan plugg.

 Måste verkligen säga att jag älskar Rent! En av de bästa filmerna jag sett, passar spc till kalla höstkvällar.



The Heart May Freeze Or It Can Burn
The Pain Will Ease If I Can Learn

There Is No Future
There Is No Past
I Live This Moment
As My Last




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0