Usch, fy och blä!

Är typ aap trött på allt nu, vet inte varför faktiskt liksom inget spc som går dåligt eller så. Aja, hade matte idag. Tråkigt med bråk och procent! Satt kvar och snacka med läraren i typ 40 min, hihi! Jag svär jag kan typ berätta min livshistoria för nästan vem som, haha! Om han/hon bryr sig om att lyssna och så då. Tror hon tyckte att jag var väldigt bortskämd bara för att jag har häst och mope typ men jag tycker inte jag får något alls nu allt går liksom bara till hästen. Det suger fett!

Sen hem och gjorde lite läxa ville gjort mer men morsan satt ju i tele hela tiden! Vid ca halv 5 stack jag till stallet med Amanda o tog in hästarna, så jääkla roligt, haha! Fixade allt sedan drog jag ner till stora stallet och snackade med Jennifer lite sen tillbaka till stallet och fixade klart lillkillen inför lektionen. Gick helt bajsigt! Vi suger fett, usch! Först spalding sadeln sen prova vi nån sadel som inte passa sen på med en KN sadel som va as obekväm så sen bytte vi tillbaka till spaldingen och Knighten va typ överspänd jätte nervös och nej jag vet inte. Det gick iaf as dåligt, så himla tråkigt! Sen skynda jag mig tillbaka till stallet hoppandes att Amanda och Cassa skulle vara kvar. tur hade jag! Men Cassa skyndade sig därifrån när jag kom!? Jag och Amanda plockade undan efter oss sen åkte vi ner till stora stallet o babblade lite med Jennifer och hennes morsa. Sen hängde vi oss på gasen och åkte hem. Inge kul hemma måste göra massa läxa nu! och duscha, tråkigt är as trött skulle verkligen vilja gå och lägga mig nu och bara skita i allt!!



Don't wanna fall asleep
Don't know if I'll get up
I don't want to cause a scene
But I'm dying without your love












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0