BLÖÖ

Haha satt precis och var lite små sur för att jag gör mitt bästa för att kommentera och läsa vad mina kompisar hittat på under dagen medans jag bara sitter här och glor på datan utan någon som bryr sig men då fick jag iaf en kommentar av Cajsa, wihoo vad glad jag blev!

Idag har jag bara legat hemma och såsat typ. Efter förra inlägget då.. Har kollat OTH oxå! Tror snart jag är klar med säsong 2, eller tror jag är det nu. Idag har allt blivit värre, täpt som f a n i en näsborren och min panna typ dunkar är snurrig och bara allmänt hängig. Men hey! jag har inte så ont i halsen och hostar inte lika mycket längre!

Vill bli frisk så att jag kan kolla film med girlsen!!
Höhö, annars har jag inget emot att slippa skolan, fast denna veckan har vart bra att vara sjuk på för vi har inte haft så mång obligatoriska timmar att gå på. Men nu ska jag kolla DSM.
 Ska se om jag kan ladda upp några bilder imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Det tror jag inte på! Men då måste vi jobba extra med redovisningen så att den får rädda våra betyg :D

2009-02-05 @ 06:52:37
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhhh! Jag kollade på oth igår.. Skitbra avsnitt det var :P Säg till när du också är uppe i säsong 6 så kan jag äntligen prata med någon om det hahahah ^^

2009-02-05 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0