Datapaus

Idag tänkte jag att jag skulle ta en liten paus från datan men så blev det icke för jag kände en sån lust för att gå in och kolla efter hästar! Kom hem från stallet för kanske 2 timmar och idag var jag duktig och red dressyr! Knighten var faktiskt också duktigt (suplise, suplise!), i slutet var han super härlig utan alltför mycket bråk. Träffade Mickis i stallet, vi babblade lite om hennes hingt som snart kommer (får vi väl hoppas tyckte hon sa att han skulle veterinär besiktigas imorgon) så imorgon ska vi åka till Gekås och köpa lite häst grejer.

Innan dess har jag bara svenska på morgonen det är najs! Har nu pratat massa med mamma om att köpa föl eftersom att vi inte har råd att köpa en fullt utbildad dressyr häst så kanske man skulle börja med nada. Jag vill ju såklart bara göra allt nu när våren är påväg, jag inte har min lilla tise och nu när Amanda och hennes pålle snart försvinner men vi kom fram till att et kanske inte var världens smartaste och mamma tyckte vi skulle forstätta kolla men annars vänta till hösten/vintern.. Ni vet då när man allra minst vill ha häst! Få se hur det blir. Har iaf mycket stöd och hjälp från andra så det kanske inte skulle vara helt omöjligt.. eller!?

Nej nu ska jag ta och läsa Modell Sommar och sen sova, än en gång för sent. Tänk liksom om man kunde vara så duktig att man sov 22 och typ gick upp kvart i 7, jag kommer typ aldrig i säng innan 23. Aja, god natt!


Vem vill inte ha en liten sån här skit liksom!?
Dock skulle jag isf ha en större och fulare skit, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0