Gekås

Nu ska jag berätta vad jag hittat på idag. Vänta lite bara måste byta om först!

Hm, jag började dagen med ett seriöst tänkande om jag ändå inte skulle ligga kvar lite till i sängen. Jag går bara upp senare och senare på dagarna nu. Låg iaf inte kvar allt för länge så sen åkte jag till skolan för att ha svenska och göra typ ingenting.. Åh, vad kul! Vi skulle gör egna instuderingsfrågor och jag gör typ 20 frågor på varje sida då, haha!
Jag skyndade mig hem och åkte ut till stallet med mamma.
 
Vi gick och hämtade massa hö eftersom att höet i stallet är blääigt. Sen tog jag in min lortgris, ni kan ju tänka er hur bra lera och vitt långt + mkt hovskägg går ihop.. Det är inte en bra mix kan jag lova er! Knighten var iaf duktig när jag står där med vattenkannan själv och försöker pricka hans hovar och skägget. Sedan hoppade jag lite, och ja litet. "Hindret" låg på 20-40 cm kanske, haha. Men det är ju så härligt att hoppa med dressyr sadel. Ställde iaf upp det på diagonalen och försökte få honom att vänta på att jag bad honom att hoppa, funkade docj inte alltid spc inte i vänster varvet då han alltid blir otroligt lång, den galappen är inge bra måste verkligen försöka fixa det.

Hemma och ny duschad, då kom Mickis och hämtade mig. Vi åkte och plockade in hästarna eller snarare hon jag tänkte att jag gillar ju faktiskt att min Convers är vita vill inte ha dom bruna.. Sen drog vi iaf vidare, stannade till på donkans drive through sen fortsatte vi mot Gekås. Det var väl mest häst grejer som vi skulle ha så här ska ni få se vad jag köpte! :)




Det blev inte så mycket, finns ju dock inte alltid så fina ponny saker det är precis som att bara
för att man har ponny älskar man gult, rosa, lila, och äckligt komnimerade färger..

Men nu ska jag går och lägga mig. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Var det ni som tog in dom?! Hahahaha :D Amanda sa till mig att jag skulle göra det, men när jag kom till stallet så var dom redan inne :P



Fina grejor :) Jag köpte också sånt äppelgodis när jag var där :P

2009-02-27 @ 10:23:37
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på vår Dagens fråga i vår blogg om du har vill! Idag lyder den:

Nämn 5 saker du vill göra innan du dör!

Det skulle vara kul om du ville svara, mengör det såklart bara om du har tid och lust!!

Kramar på dig!

2009-03-01 @ 14:40:37
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0