RIP

Kan berätta att vi åkte hem från veterinären utan Tiger.


ca 9,5 år blev han, katten som jag lekte datt med när han var liten, som bet en i tårna när vi satt och åt, som alltid ville upp och "snutta" på sin "gossedjurs mamma" i min säng klockan nio.
Katten som jag så många nätter höll tätt mot mit bröst när vi var rädda för åskan eller jag för bara mörkret där låg vi tills en av oss somnade.
 Min lilla Tiger som jag själv valde ut från dom 2 kullarna, jag var mer intressant än maten. .
Min katt som jag bar runt på som en liten bebis, som satt och vaktade utanför mitt rum, som alltid ville ha mitt sällskap när han skulle äta helst ur handen. 
Katten som höjde min livlslust så mycket ett bra tag.





You're the reason I come home
You're the reason I come home my love
You're the reason that when everything I know falls apart

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men jag tror han kommer ha det jättebra i himlen..:(<3<3<3<3

2009-02-24 @ 15:53:10
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: tilda

:(:( , han kommer få det bättre i himlen om han var sjuk. be strong <3

r.i.p

2009-02-25 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0