TM

Bara jag som verkligen gillar Top Model? Har precis kollat på det nu. Vem tycker ni ska vinna? Jag vet inte hur man stavar till tjejens som ja tycker ska vinna namn, Analeigh? Haha! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske gå och lägga mig snart för imorgon måste jag ju till skolan. Vi ska få information om profil valen som gäller i 2:an sen antar jag att vi ska jobba rövarna av oss med grupparbetet, vi ligger lite efter och jag börjar faktiskt bli orolig!  

Och vad jag har dåligt samvete nu! Borde verkligen typ halvt mocka ur Knightens box och fylla den med nytt spån men det är inte riktigt något jag pallar göra just nu, hehe. Rida borde jag oxå göra, nu har jag inte ridit sen lördes och han får inte vila nu! Någon som vill rida min lilla ponny? ;) Nej nu måste jag göra något känner jag..

Så sur jag blir! Försöker kommentera inlägg men det går inte just nu :(

Kommentarer
Postat av: Cajs

<3<3

2009-02-03 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0