Läxa, prov, läxa, prov

Så jobbigt! har ju somsagt prov på onsdag och jag måste säga att jag förstår inte rikitigt detta ämne vilket gör att jag gör nästan vad som helst för att slippa plugga men usch vad jag ine vill göra det provet!!! Idag måste jag verkligen plugga! Börjar kl 10 då har jag historia, det är iaf kul, somnade dock sist vi hade det.. klarar inte av när vi börjar tidigt då måste jag sova lite mitt på dagen, haha!
 Sen har jag engelska, eget arbete så ska se om jag kanske drar hem då.
Sen ska jag tillbaka till skolan för att ha data, där ska vi göra prov i kalkyl. Kanon kul! 
Idag har jag även insläppet i stallet och ska rida lektion, har haft typ en månads upprhåll och är mega nervös eftersom att det gått bajs dåligt för mig och knighten på senaste tiden. Aja, nu måste jag fixa lite inför skolan!



And if this is giving up then I'm giving up
If this is giving up then I'm giving up
Giving up on love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0