Vart tog tiden vägen?!

Usch, vad jag får panik har knappt hunnit göra något och måste nu iväg till stallet! Där ska jag iaf träffa Amanda, vi funderade lite på att hoppa små hinder idag.. Kul med dressyrsadel med värstingstöd, haha!
Sen ska jag fortsätta med mitt powerpoint skit som alltså är i impress vilket suger som fan powerpoin förstår jag mig på men inte detta och datan har vart imot mig idag så jag har haft ett antal raseri utbrott och sparkat på grejer och slängt iväg datamusen. Måste verkligen sluta med det. Någon kan ju komma till skada! Det är så mycket grejer jag vill göra men inte hinner med fy!! Fick nyss SOLO av mamma! WOHOO! Har velat gå och köpa tidningar så länge nu men gillar dock inte att slösa pengar, hehe. Hoppas man hinner läsa när jag kommer hem ikväll. Men men, stallet nästa!
 

(älsklings killen)

Kommentarer
Postat av: Cajsaa

Collan! <3 missade helt att du hade ringt, lyssnade på ipoden och stack ut till willys och handlade lite. men du? Din blogg blev ju jättenajs! ;) vi kanske kan fixa så man kan klista på bilder på musiklinjerna! men jag måste lära mig det :P ska uppdatera min blogg varje dag nu, men hur tror du man kan få läsare?:P jag ska nog kasta min bdb.. allt är bara skit där ändåå..

2009-01-15 @ 20:28:18
URL: http://cajsakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0