Växel hallå hallå hallå

HAr precis vart ute i stallet, red ut en liten runda. Mycket kul att komma ut dock så red jag inte så mycket för jag vill inte riskera att något ska hända då han har tendens att vara lite extra piggelin när han vill och har inte vart ute i trafiken på jätte länge så jag gick längs vägen.. JOBBIGT! Gick nog 30 min allt som allt och gissa om jag blev genom svett. Smart som jag är tar jag ju på mig jätte mycket kläder. Nu ska jag iaf skynda mig ner till gymmet- gympa lektion där. Och jag som redan är helt slut. Skönt iaf att ha eftermiddagen ledig sen. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Cazzis

Duktig du blivit med bloggningen.. Jag hinner fan inte längre.. Jag har ju typ fullt upp med att inte ha ett liv haha :P När skulle vi kolla bio? Läste i inlägget under, men har redan glömt haha ^^

2009-01-30 @ 14:33:20
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0