We are young

swag, swag, swag

Känns som att vi drabbats av någon slags blogghysteri i samhället just nu. Det blir väl så sällan som man faktiskt pratar med människor om vad man faktiskt tycker och känner fast vem bryr sig egentligen? Och då funkar det ju för vissa att uttrycka sig såhär ist. Jag berättar sällan alla mina tankar för jag orkar själv inte alltid bry mig om andras tankar och känslor. En tråkig sida jag sett mycket av på sista tiden är utelivet. Visst det är skit kul att festa och träffa människor men det kan vara sällan man faktiskt får ut en relation med människor av det. Sen kan det vara jag som inte utger att jag är ute efter det heller. Jag har iaf tänkt på hur mycket man spelar dum. Mina sidor som jag kan tycka är skit härliga är inte något jag visar upp på krogen alltid, det har faktiskt gjort att jag börjar känna mig tråkig, som en i mängden.. Även om jag alltid får höra att jag är konstig. Det är nog så dom flesta skulle beskriva mig med ett ord.

Just nu sitter jag och myser Fii som precis kommit hem från Frankrike/Italien. Vissa människor har ett otroligt stort inflytande på en utan att man riktigt märker det och detta är en sån person! Hon får mig att vilja vara en bättre människa! 

Nu ska jag hänga tvätt och sen ska vi nog brumma och handla för att efter det bege sig till gymmet. Fan hon ger mig tom rutiner i dagen.



And I know I gave it to you months ago
I know you're trying to forget
But between the drinks and subtle things
The holes in my apologies
You know I'm trying hard to take it back



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0