You say the words but boy it don't feel right

Kom ganska nyligen hem från staden. Nykter! Med en nykter Padde! Tror aldrig det har hänt tidigare.
Jag har lite svårt för att hålla mig hemma så istället för att gå ut ikväll drog jag till gymmet vid kvart i 1 typ och stannade där tills Padde hade slutat jobba. Säger bara imorgon ska jag fan ha träningsvärk!

Är btw fett stolt över mig själv för att jag klarade 100 kg på benpressen på gymmet igår!



Saknar man en människa eller saknar man hur en människa får en att känna? Jag vet inget värre än just det, att sakna någon. Det får mig att känna mig svag och mesig. Därför vill jag inte heller tro att det är en specifik person man saknar. Personen i fråga kan utbytas det är bara själva känslan man eftersträvar..



Cause when I'm with him
I am thinking of you
What you would do if
You were the one
Who was spending the night





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0