to you, i'd never be cold

Mööööög. Ja så känner jag just nu. Känns som att jag är på väg att stänga av från verkligheten. Har denna otroligt äckliga känslan som får mig att känna mig så svag och mesig, tror den kallas typ saknad. Är det ens en känsla? Nu bestämmer jag att det är det i alla fall. Kan inte släppa vissa saker i det förflutna och då brukar jag ändå försöka fokusera på att leva i nuet. Vill inte att någon ska förklara för mig hur allt fungerar nu, hur jag ska göra, vad jag ska känna. Låt mig älta det här i min ensamhet. Ni närmsta kommer förmodligen få höra massa tjat om det men skulle uppskatta om ni kunde stå ut med det just nu och inte göra det fucking värre för jag hatar att sakna någon eller något. Det är stört vad tiden går fort, hur saker förändras och man själv inte inser vad det är som ens händer för tillfället.
Men fuck you för att jag vet inte varför och fuck you för att du tror dig och fuck you för att du alltid vinner och fuck you för att du inte fanns där idag när jag behövde dig och fuck you för att du aldrig är nöjd med mig och fuck you för att ni vart bättre än mig och fuck you för att allt kretsar kring dig och tror jag fuckat er alla nu. OCH FUCK ME FÖR ATT JAG BEHÖVER DET..

Underbara Eva Cassidy spelas här just nu! Är det inte underbart när ens föräldrar öppnar ens ögon för vissa artister och musik? Det blir dessutom något man delar med dom.

Förövrigt har jag två underbara hästar! Ponnyn som är min klippa och luktar så gott och säkert, lillskiten som var så duktig och härlig idag. Imorgon blir det att åka av! Jag har till och med lämnat in ett arbete nu. Bara typ 1000 st kvar. Det ska jag väl klara? HJÄLP! Kom på varför jag hade sån extrem ångest över skolan innan idag! Jag är så rädd att något jag gör ska vara dåligt och då jag på sista tiden (bara 1 år liksom) inte orkat göra något utöver det vanliga har jag valt att inte göra något alls. Vill inte att någon ska ha en chans att säga att det är dåligt.

Jag är fortfarande sjuk och hatar det, hostar som blö! Vill kunna träna! Känner mig tjock! Behöver sola också! Och och och jag har ont som satan i nacken!

Jag behövde inte alls gnälla lite? Förstår inte vad du snackar om.. Imorgon är jag ledig och nu ska jag sova för att jag vill hinna med lite denna dag som kommer efter idag.
Joining all mostrers in the darkness





For you, there'll be no crying
For you, the sun will be shining
'Cause I feel that when I'm with you
It's alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0